torstai 19. tammikuuta 2012

Chanelin meikkikevät 2012

Lempimerkkini Chanelin kevään meikki on saanut innoituksensa auringon nousun ja laskun sävyistä. Tämä kuva kertonee kaiken uudesta lookista: Les Harmonies de Printemps, lyhyellä ranskalla käännetynä Kevään harmoniat.


Sävyissä on runsaasti persikkaa, pinkkiä ja luumua kultaisin vivahtein. Itse olen melko pettynyt! Sävyt ovat jopa liian harmonisia makuuni. Kaikki tämän sarjan meikit huulikiilloista poskipuniin ovat keskenään hyvin samankaltaisia. Odotan aina innolla kynsilakkoja ja luomivärejä. Näillä kun voi leikitellä muita meikkejä enemmän.


Chanelin kevätlakkoja on kolme ja ne on nimetty tällä kertaa kuukausien mukaan. April on sävyltään granaatinpunainen, May intensiivisen pinkki ja June pastelliaprikoosi. Tuo June varmasti näyttäisi ihanalta hivenen ruskettuneilla käsillä!


Samat sävyt toistuvat myös luomiväripaletissa, jonka nimi; Eclosion tarkoittaa kukkaan puhkeamista. Sävyinä ovat persikka, kulta, beige ja luumu ja ne sopivat hienosti lämpimistä väreistä pitäville.

Mitäpäs tykkäätte tästä harmonisesta kokonaisuudesta?

3 kommenttia:

  1. Aivan ihanaa, tykkään ihan hirveästi! Mun lempivärit! Mutta siinä olen kyllä samaa mieltä sun kanssa, että kovin perinteinen kevätlookhan tämä on, mutta ei haittaa kun on niin ihana. :)

    Yleensä olen ostanut Chanelilta vain kynsilakkoja, mutta nyt joudun ehkä harkitsemaan myös mm. noita luomivärejä. :)

    VastaaPoista
  2. Ihan Pumpulipupun näköisiä värejä kieltämättä. Mä odottelen sitten jo seuraavaa talavea ja syksyä, niissä on yleensä mulle enemmän. :)

    VastaaPoista
  3. Kävin katselemassa Pumpulipupun vanhempia kirjoituksia, ja olipas todellakin juuri sinun värejäsi! Sonian tavoin, minäkin jään odottelemaan syksyä innolla, mutta tuo oranssi kynsilakka täytyy varmaan hankkia. Ja eihän sitä tiedä, miten ihanalta nämä näyttää luonnossa. ;)

    VastaaPoista